БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!
Алгоритм спілкування працівника реєстратури при записі на прийом в період КАРАНТИНУ
Самозапис до лікаря закрито!
Причина звернення.
-Ознаки ГРВІ (температура, нежить, сухий кашель, загальна слабкість) --- запитати: ви покидали межі України (Черкаської області) на протязі останніх двох тижнів, де саме були (підозра Чернівецька, Житомирська області)
Прийшов в заклад:
- якщо так одягти хворому маску завести в 104 кабінет відкрити там вікно, туди запросити його сімейного лікаря, за його відсутності лікаря чергового кабінету
- якщо ні записати на прийом до свого сімейного лікаря
Телефонний дзвінок:
Запропонувати зв’язатися з сімейним лікарем, якщо протягом двох годин це не вдасться зателефонувати повторно в реєстратуру та повідомити що він телефонує повторно бо протягом двох годин зв’язатись з лікарем не вдалось. (Записати дані пацієнта (ПІП контактний телефон і сімейний лікар) і передати сімейному лікарю, за його відсутності завідувачу)
- Довідки, санаторно-курортні карти, аналізи
Прийшов в заклад:
Записка в карточку, передати лікарю, пацієнт забере в реєстратурі після закінчення карантину.
Телефонний дзвінок:
Повідомити, що в зв’язку з карантином до 3 квітня, рекомендовано уникати місць скупчення людей та закладів підвищеного ризику, таких як лікарня, без нагальної потреби.
- Виписати ліки (виключення рожеві бланки – записувати на прийом!)
Прийшов в заклад: залишити карточку, записати на прийом пацієнта, з поміткою в скаргах виписати ліки та уточнити правильність номера телефону, повідомити що лікар о назначеній годині перетелефонує та дистанційно вирішить ці питання.
Телефонний дзвінок:
Повідомити, що в зв’язку з карантином до 3 квітня, рекомендовано уникати місць скупчення людей та закладів підвищеного ризику, таких як лікарня, без нагальної потреби.
Записати на прийом пацієнта, з поміткою в скаргах виписати ліки та уточнити правильність номера телефону, повідомити що лікар о назначеній годині перетелефонує та дистанційно вирішить ці питання.
- Болі в животі, болі в серці, високий тиск
Запис на найближчий вільний прийом чи при зверненні в години відсутності лікаря скерувати в черговий кабінет.