Степанецька громада
Черкаська область, Черкаський район

ПРО ЦНАП

Відділ Центр надання адміністративних послуг Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області створено з метою забезпечення надання якісних адміністративних послуг громадянам та суб’єктам господарювання на території Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади 8 вересня 2017 року.

Основні функції:

  • консультування одержувачів адміністративних послуг щодо переліку документів необхідних для одержання адміністративних послуг;
  • організація роботи з прийому вхідних документів, їх первинної обробки, передачі документів до суб'єктів надання адміністративних послуг, що беруть участь в наданні відповідних адміністративних послуг та видачі замовникові вихідного пакету (результату адміністративної послуги);
  • здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень, видача та забезпечення направлення через засоби почтового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг;
  • інформування замовників про результати надання адміністративних послуг.

 

Основні принципи роботи:

  • орієнтація на суб'єкта звернення;
  • відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
  • запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
  • забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
  • оперативність у вирішенні питань;
  • забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

 

Основні завдання:

  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктами звернень;
  • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
  • надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
  • прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
  • видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь