ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ВАКАНТНУ ПОСАДУ
Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади
Умови оплати праці – 4 400 грн. на місяць.
Кваліфікаційні вимоги: повна вища педагогічна освіта, стаж роботи на відповідних посадах не менше 5 років, володіння державною мовою, хороші навички роботи з комп’ютером, громадянство України.
Документи, що подаються на конкурс:
- Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
- Заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- Копію документа, який посвідчує особу;
- Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обґрунтуванням.
Додаткова інформація з питань основних функціональних обов'язків за телефоном: (04736) 3 24 82 Негуляєва Олена Олексіївна.
Документи приймаються за адресою: м. Канів, вул. 206 Дивізії, 10-А, к. 119, відділ освіти Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади.