Як оформити паспортні документи за кордоном?
Для покращення доступу до адміністративних послуг для кожного українця, які на сьогодні проживають за межами України, команда Державної міграційної служби у плідній співпраці з МВС, МЗС та нашими закордонними партнерами і надалі розширює географію роботи ДП «Документ» в інших країнах світу.
На сьогодні підрозділи «Паспортного сервісу» вже доступні у чотирьох містах Польщі (Варшава Паспортний сервіс, Краків Паспортний сервіс, Гданськ Паспортний сервіс , Вроцлав Паспортний сервіс), у Туреччині (Стамбул Паспортний сервіс), Словаччині (Братислава Паспортний сервіс), Чехії (Прага Паспортний сервіс), Іспанії (Мадрид Паспортний сервіс, Валенсія Паспортний сервіс) та двох містах Німеччини (Кельн Паспортний сервіс та Берлін Паспортний сервіс).
Робота мобільних програмно-технічних комплексів –спеціально облаштованих мікроавтобусів білого кольору із символікою ДП «Документ» дозволяє нашим громадянам зручно та швидко оформлювати чи відновлювати необхідні документи. Це, своєю чергою, відкриває можливість отримувати як фінансову та гуманітарну допомогу, так і вступати у навчальні заклади та безперешкодно перетинати кордони інших країн.
Наразі громадяни України можуть отримати такі послуги:
- оформлення ID-картки чи закордонного паспорта (у тому числі замість втраченого або викраденого);
- обмін ID-картки чи закордонного паспорта (у зв’язку з закінченням строку дії, зміною інформації, непридатністю до використання);
- обмін паспорта зразка 1994 року на ID-картку (за бажанням чи у разі непридатності);
- одночасне оформлення закордонного паспорта та ID-картки.
Зазначимо, що послуга з обміну посвідчення водія буде впроваджена дещо пізніше, про що також буде повідомлено додатково.
Принагідно наголошуємо, що станом на 25 травня 2023 року ДП «Документ» не має повноважень на оформлення документів громадянам, які виїхали за кордон на постійне проживання і мають відповідну відмітку в паспорті. Їхніми питаннями займаються виключно в закордонних дипломатичних установах.