Як керівництву громади ефективно комунікувати з громадянами під час військового стану
Дата: 28.07.2022 08:41
Кількість переглядів: 169
На сьогоднішній день ситуація в державі залишається напруженою.
Органам виконавчої влади та місцевого самоврядування необхідно підтримувати постійний зв'язок та вирішувати питання з якими до них звертаються мешканці.
Особливо під час військового стану комунікація з мешканцями як ніколи важлива.
|
|
|
З метою створення каналів ефективної комунікації, ми пропонуємо до запровадження у Вашій громаді комплексної системи управління зверненнями та заявками громадян “Електронний контакт-центр” від компанії “Біс-софт”.
|
|
|
Ви можете донести необхідну інформацію, а мешканець до Вас звертатися завдяки створенню наступних каналів комунікації:
- веб сайт контактного центру;
- мобільні додатки;
- чат бот;
- інтеграція існуючої або впровадження телефонії;
|
|
|
Завдяки реалізації можливо:
- налагодити зв'язок з громадськістю;
- створювати оповіщення щодо “Повітряної тривоги”;
- пошук потреби для громади/області;
- підвищення ефективності евакуації;
- повідомити про зруйноване житло;
- отримувати інформацію про діяльність органів влади;
- контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об'єктах міського господарства;
- повідомляти про виявлені порушення;
- вказувати на незаконне розміщення об'єктів;
- пропонувати додаткові роботи з благоустрою;
- оцінювати роботу державних установ;
- підвищити ефективність роботи та контроль за заявками та зверненнями громадян.
|
|
|
Сервіс з інструментами контролю, аналітики, візуалізації, рейтингування, статистики та автоматизації процесів отримання і обробки звернень та зворотного зв'язку.
|
|
|
Класифікатор порталу можливо налаштувати відповідно до Ваших вимог.

|
|
|
« повернутися