A A A K K K
для людей із порушенням зору
Степанецька громада
Черкаська область, Черкаський район

ОСВІТЯНСЬКА ГАЛУЗЬ СТЕПАНЕЦЬКОЇ ГРОМАДИ СТАЛА ЛІДЕРОМ СЕРЕД 29 ІННОВАЦІЙНИХ ЗАКЛАДІВ ЧЕРКАЩИНИ

Дата: 05.07.2021 11:03
Кількість переглядів: 325

01 липня 2021 року, на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» по вулиці Бидгощська 38/1 міста Черкаси було проведено презентаційну панель «Програми розвитку інноваційних шкіл Черкащини».

До участі було запрошено директорів 29 інноваційних шкіл Черкаської області, зокрема і директора Степанецького ліцею Станіслава Яременка. Серед почесних гостей був присутнім начальник управління освіти і науки ЧОДА – Валерій Данилевський.

Лідерство серед інноваційних закладів області здобув Степанецький ліцей, за що був нагороджений дипломом, а Станіслав Іванович – грамотою за реалізацію обласної цивільної програми «Інноваційні школи Черкащини». Під час урочистостей Станіслав Яременко мав можливість виступити та поділитися досвідом організації освітнього середовища в Степанецькому ліцеї та його філіях. В своїй презентації він зазначив, що:

 

  • Степанецький ліцей з 2017 року є учасником цільової обласної програми «Інноваційні школи Черкащини».
  • У 2018 року за результатами конкурсу заклад освіти було визначено опорним закладом освітнього округу Степанецької територіальної громади і  реорганізовано в ліцей.
  • Наша місія як інноваційного закладу освіти - прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природних задатків та потенційних можливостей, формування здорової, творчої, інтелектуальної, духовно розвиненої, самодостатньої особистості з високим рівнем національної та громадянської позиції.
  • Сьогодні в ліцеї навчається 264..

У закладі освіти ми прагнемо передусім створити таке середовище, де формується нова людина як творча особистість. А тому наше завдання – зробити все, щоб шкільне життя було цікавим і змістовним, пізнавальним та розвивальним.

 

Для реалізації місії ліцею ми обрали такі пріоритетні напрями інноваційного розвитку:

1. Створення оптимальних умов  для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямках: інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному.

  • З цією метою за рахунок варіативної частини навчальних планів  у 1-5-х класах введено курс за вибором «Хореографія», у 5-7 класах – вивчення другої іноземної мови – французької, у 10-11 класах – фінансова грамотність, у 9 класі – основи медіа грамотності.
  • Індивідуальні та групові заняття варіативної складової навчального плану використано для підготовки випускників до вступу у вузи за різними напрямами відповідно до нахилів учнів (суспільний, філологічний, природничий, математичний).
  • У ліцеї працює 12 гуртків різного спрямування: вокальний, танцювальний, драматичний, робототехніки, «Юні журналісти», греко римської боротьби, волейбол та інші.

 

2.Впровадження, робототехніки, STEM – освіти в освітній процес, залучення учнів до дослідницької діяльностіодин з пріоритетних напрямків інноваційної діяльності ліцею.

Вчителі ліцеюв – використовують в своїй роботі цифрові комплекси «Енштейн», ми впроваджуємо в освітній процес ЛЕГО та РОБОТОТЕХНІКУ.

На базі ліцею працюють дві групи початкової та основної ланки. Завдяки співпраці з дошкільним закладом «Білочка» у старшій групі також впроваджені заняття з LEGO. Зарезультатами Черкаського регіонального фестивалю з робототехніки команда «Fortyna» у числі 13 кращих команд області представляла наш регіон на Всеукраїнському фестивалі з робототехніки у м. Києві. Сьогодні ми працюємо над інтеграцією робототехніки з навчальними дисциплінами природничого профілю.

 

3.Розвиток та упровадження сучасних інформаційних та інноваційних технологій навчання й виховання.

За звітній період стали відчутними зміни у технології навчання та виховання. Педагоги стали більше впроваджувати діалогові форми організації освітнього процесу, нетрадиційні форми проведення уроків, тестові форми контролю знань, рейтингову систему. Відбувається апробація та впровадження сучасних освітніх технологій навчання (інформаційно-комунікаційних, ігрових, рівневої диференціації, групового способу навчання, інтегральних, технології проектного навчання).

 

4. Професійне вдосконалення педагогічної майстерності, підвищення професійної компетентності вчителів – запорука успіху ліцею.

 Творчий вчитель-творча дитина. Тому в нашому закладі створено всі умови для творчого розвитку педагогів.

 Ми є активними учасниками Всеукраїнських семінарів– тренінгів інтернет-конференцій, інтернет-семінарах, вебінарів, предметних та практичних інтенсивах на платформі «На Урок», «Всеосвіта», «EdEra”.

20 педагогів стали учасниками виїзного семінару - тренінгу Школи професійного розвитку педагога «Використання хмарних технологій в управлінській та освітній діяльності» та отримали сертифікати.

 

Вчитель початкових класів Чорноіван О.І. є учасником Міжнародного українсько-польського проєкту «POSITIVDAY»

 

5. Забезпечення доступності якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

  • В ліцеї працює два інклюзивні класи.
  • Свої послуги дітям з особливими освітніми потребами надають логопед, практичний психолог, соціальний педагог, медичний працівник, асистенти вчителів.
  • Завершено обладнання логопедичного кабінету та ресурсна кімната.

 

6. Співпраця ліцею, батьків, громадськості у питанні створення безпечного освітнього середовища.

Для реалізації моделі ліцею, ми розширили наш освітній простір. При взаємодії з місцевими органами самоврядування, ДНЗ та іншими інституціями створено соціально-педагогічний комплекс. Спільними зусиллями створили клуб «Центр сім’ї та раннього розвитку дитини”, до якого запрошуємо молодь та молодих батьків у яких є діти до 3 років. До роботи клубу залучені лікарі, психологи, педагоги, які зможуть надавати кваліфіковану допомогу і консультацію майбутнім та молодим батькам, які мають не тільки виявляти, а й цікавитися здібностями своїх дітей та розвивати їх. Для цього організовуємо фестивалі родинної творчості, спортивні та родинні свята, в яких задіяні і батьки, і малюки. При центрі створений «фітнес клуб». Проводяться родинні свята, майстер-класи, засідання круглих столів, квести та інші заходи.

       Шість учнів ліцею стали учасниками соціального проекту «Майстерня сільських ініціатив», місія якого - створити можливості для розкриття творчого потенціалу сільської молоді. Підсумком їхньої роботи стала реалізація двох проектів «Центр дозвілля для молоді – «Молодіжний хаб» та створення алеї Щастя (упорядкування берега річки Расава, висадження садженців дубів та верб, закладення алеї Небесної сотні). Ці соціальні проекти учні ліцею реалізували завдяки підтримці Степанецької сільської ради об'єднаної територіальної громади, благодійної організації БФ «Урожай-громаді» в рамках конкурсу програми соціальних інвестицій «Україна – житниця майбутнього».

Керівництво громади постійно сприяє розвитку творчого потенціалу педагогів та їх професійної майстерності.

Інноваційна діяльність закладу освіти була б неможлива без об’єднання

зусиль працівників усіх галузей: влади, громади, освіти, громадських організацій.

 

Ми плануємо і надалі об’єднувати зусилля працівників усіх галузей: влади, громади, освіти, громадських організацій в спільній роботі, спрямованій на поліпшення  соціальних умов життя громади, розв’язання освітніх, фінансових проблем, які існують як у ліцеї так і в громаді.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь