Сучасний сервіс Пенсійного фонду України «Електронний листок непрацездатності»
Закон про електронні трудові книжки набувчинності
10 червня 2021 року.
Ведення обліку трудової діяльності працівників відбуватиметься в електронній формі. Відповідний Закон (№ 1217-IX) набув чинності з 10 червня2021року.
У роботодавців та застрахованих осіб буде лише п’ять років для оцифрування трудових книжок.
Нагадуємо, інформація про трудову діяльність працівника з 1998 року за даними звітних відомостей роботодавця вже міститься на вебпорталі Пенсійного фонду України. Інформацію про трудову діяльність до 1998 року потрібно внести у вигляді сканованої копії паперової трудової книжки. Вона має бути засвідчена кваліфікованим електронним підписом.
Подати скановану копію електронної трудової книжки може працівник (сам за себе) а робоботодавець (за свого працівника). Це дозволить створити умови для автоматичного призначення пенсії за віком, уникнути необхідності відновлювати інформацію у разівтрати паперової трудової книжки, спростить доступ до даних про стаж працівника для призначення виплат у випадку тимчасової втрати працездатності.
Аби правильно подати скан-копії, необхідно керуватися Порядком обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі. Документ затверджений Постановою Кабінету Міністрів Українивід 27 листопада 2019 р. № 1084.
Відділ обслуговування громадян № 8 ГУ ПФУ в Черкаській області