A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Степанецька громада
Черкаська область, Черкаський район

З'їсти 40 пігулок і померти. Що потрібно знати, щоб не повторилася трагедія школярок у Боярці та Умані

Дата: 18.02.2021 17:04
Кількість переглядів: 290

Україну приголомшила історії, які сталися в освітянських закладах Умані та Боярки. Дві семикласниці прямо в ліцеї міста Боярка під час перерви пішли в аптеку неподалік, купили препарат-аналог "Ношпа" - «Дротаверин», а згодом повернулися до школи і під час перерви випили по 40 пігулок кожна.

Наслідки були трагічними. Одну дівчину лікарям врятувати не вдалося. Їй було 13 років. Інша, 12-річна, досі перебуває в лікарні, хоча її життю вже нічого не загрожує.

Поліція встановлює, як дітям вдалося придбати препарати, а сама новина одразу розлетілася у соцмережах і ЗМІ.

Подібна історія сталась і в Умані на Черкащині з двома восьмикласницями. Обидві вони випили ті ж таблетки, але вижили.

Це викликає підозри того, що школярки у різних регіонах подивились те саме відео у TikTok – це відеозапис, де на чорному екрані було речення: «Випий 40 таблеток «Ношпи» та побачиш, що буде». Ось результат - дитина 13 років загинула!

 

2021 рік почався з 18 самогубств та спроб їх вчинення. Вік дітей від 10 до 16 років. Причиною зростання кількості самогубств деякі джерела називають активізацію, так званих, «груп смерті», на кшталт «Синього кита».

Закликаємо батьків бути уважними до небезпеки "ігор, які поширюються в інтернеті". "Небезпека в інтернеті більша, ніж здається. Діти можуть не розуміти наслідків своїх дій, можуть вважати розвагою те, що призводить до катастрофічних наслідків. Поговоріть зі своїми дітьми про небезпеку онлайн"

 

Відпрацьовуються версії негативного впливу Інтернету, схиляння до самогубства, відносин з родиною та однолітками, законність продажу ліків дітям.

Одразу після цієї новини трагедію почали пов'язувати зі згубним впливом інтернету.

Дівчина, яка вижила, розповіла поліції, що про таблетки вони дізналися із соцмереж.

Пігулки, які вжили дівчата, продаються без рецепту і загалом їх вільно можна купити в аптеках.

Фахівці також пояснюють, що ліки, які вжили дівчата, є спазмолітиками, і передозування будь-якого препарату такого типу у такій кількості може стати смертельним.

 

У протидії цим явищам та негативному впливу на підлітків небезпечного контенту в Інтернеті мають об’єднатися не лише правоохоронці, але й батьки та працівники закладів освіти, в яких навчаються діти. І треба діяти вже. Вбачаємо, що на державному рівні необхідно вживати заходів, що знівелюють вплив ігор, відео, чатів та інших зовнішніх чинників на дітей, сприятимуть їх здоровому психологічному розвитку та готовності до дорослого життя.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь