Смачні рейси. Села Степанецької громади в числі 47 сіл Канівщини, які щомісяця обслуговує соціальний магазин Миронівської птахофабрики
Підприємства Групи МХП, зокрема ПрАТ «Миронівська птахофабрика», продовжують на Канівщині одну з найважливіших ініціатив агрохолдингу – «Соціальний магазин». У межах цього проєкту птахофабрики через соціальні магазини підтримують малозабезпечені верстви населення у місцях своєї присутності. Насамперед пенсіонерів, які мають можливість раз на місяць купувати курятину за пільговими цінами. Соціальні магазини обслуговують 47 села на Канівщині, в число яких увійшли і населені пункти Степанецької ОТГ. Програму «Соціальний магазин» було започатковано ще у 2016 році на «Вінницькій птахофабриці», після чого вона масштабувалася і на інші регіони, в яких здійснюють діяльність птахофабрики МХП. На сьогоднішній день проєкт охоплює понад 7000 людей пенсійного віку у Канівському та Черкаському районах нашої області. За словами директорки Благодійного фонду «МХП-Громаді» Тетяни Волочай, продовження роботи соціального магазину в умовах пандемії залежить від злагодженої співпраці підприємств Групи, місцевих органів влади, які складають списки отримувачів, а також всіх тих людей, які купують продукцію. Важливим є виконання всіх передбачених постановами Кабміну та Міністерства охорони здоров’я вимог.
Детальна інформація за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=rrljjv4TmuM&t=12s&fbclid=IwAR3DJkX1pNA7NnVdGvQr6R_fuTmZQZJJVSIMycTq4160qre5Gh_6pPwrF1A