A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Степанецька громада
Черкаська область, Черкаський район

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!

Дата: 17.03.2020 17:38
Кількість переглядів: 394

Алгоритм спілкування працівника реєстратури при записі на прийом в період КАРАНТИНУ

Самозапис до лікаря закрито!

Причина звернення.

-Ознаки ГРВІ (температура, нежить, сухий кашель, загальна слабкість) --- запитати: ви покидали межі України (Черкаської області) на протязі останніх двох тижнів, де саме були (підозра Чернівецька, Житомирська області)

Прийшов в заклад:

  • якщо так одягти хворому маску завести в 104 кабінет відкрити там вікно, туди запросити його сімейного лікаря, за його відсутності лікаря чергового кабінету
  • якщо ні записати на прийом до свого сімейного лікаря

Телефонний дзвінок:

Запропонувати зв’язатися з сімейним лікарем, якщо протягом двох годин це не вдасться зателефонувати повторно в реєстратуру та повідомити що він телефонує повторно бо протягом двох годин зв’язатись з лікарем не вдалось. (Записати дані пацієнта (ПІП контактний телефон і сімейний лікар) і передати сімейному лікарю, за його відсутності завідувачу)

  • Довідки, санаторно-курортні карти, аналізи

Прийшов в заклад:

Записка в карточку, передати лікарю, пацієнт забере в реєстратурі після закінчення карантину.

Телефонний дзвінок:

Повідомити, що в зв’язку з карантином до 3 квітня, рекомендовано уникати місць скупчення людей та закладів підвищеного ризику, таких як лікарня, без нагальної потреби.

  • Виписати ліки (виключення рожеві бланки – записувати на прийом!)

Прийшов в заклад: залишити карточку, записати на прийом пацієнта, з поміткою в скаргах  виписати ліки та уточнити правильність номера телефону, повідомити що лікар о назначеній годині перетелефонує та дистанційно вирішить ці питання.

Телефонний дзвінок:

Повідомити, що в зв’язку з карантином до 3 квітня, рекомендовано уникати місць скупчення людей та закладів підвищеного ризику, таких як лікарня, без нагальної потреби.

Записати на прийом пацієнта, з поміткою в скаргах  виписати ліки та уточнити правильність номера телефону, повідомити що лікар о назначеній годині перетелефонує та дистанційно вирішить ці питання.

  • Болі в животі, болі в серці, високий тиск

Запис на найближчий вільний прийом чи при зверненні в години відсутності лікаря скерувати в черговий кабінет.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь